Guia sobre les tecnologies digitals

El debat en relació a la correcta utilització de les tecnologies digitals, quines són les problemàtiques que comporten i com cal abordar-les és vigent i genera preocupació en la societat.

Aquest neguit queda molt palès en els dubtes que existeixen en el món familiar i
educatiu en relació amb com i quan s’han d’incorporar els diferents dispositius, com educar els fills i filles, o l’alumnat, en la bona utilització dels diferents dispositius electrònics amb connexió o no a internet i com actuar quan es detecta que en fan un ús incorrecte.

La guia ‘Les tecnologies digitals a la infància, l’adolescència i la joventut’, elaborada per experts des de diferents àmbits, parla dels dubtes que existeixen en el món familiar i educatiu en relació amb com i quan s’han d’incorporar els diferents dispositius, com educar els fills i filles, o l’alumnat, en la bona utilització dels diferents dispositius electrònics amb connexió o no a Internet i com actuar quan es detecta que en fan un ús incorrecte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *