XXXVI JOCS FLORALS ESCOLARS DE CIUTAT VELLA 2023

Cartell de Jocs Florals escolars 2023

Els Jocs Florals del districte de Ciutat Vella 2023 formen part d’un procés que comença, en una primera fase, amb la
participació de l’alumnat en els Jocs Florals del propi centre educatiu.
Els escrits seleccionats a cada centre participen (un per categoria) als Jocs Florals Escolars de districte. En aquesta segona fase, el
jurat de districte seleccionarà un escrit de cada categoria d’entre tots els presentats. Els seleccionats passaran a la fase dels Jocs Florals de Barcelona (tant de prosa com poesia de totes les categories).

A continuació podeu consultar les bases: Bases dels Jocs Florals escolars del districte de Ciutat Vella

🐉La informació a destacar, en relació a l’autoria dels escrits, és la següent:

L’autoria dels escrits de les categories de prosa de primària (A1,B1,C1) i de les categories de prosa i poesia d’alumnat NESE (D1, D2,E1,E2) ha de ser col·lectiva  (de 3 a 5 alumnes).

L’autoria dels escrits de les categories de poesia de primària (A2, B2, C2) pot ser individual o col·lectiva (de 3 a 5 alumnes).

L’autoria dels escrits de les categories de prosa i poesia de l’ESO (categories F1, F2 i G1, G2) han de ser individuals.

El termini per a l’enviament dels textos participants de cada centre és dimarts 24 d’abril de 2023 a les 18:00h. Teniu tota la informació ampliada i la plica de participació de centre a les bases que us adjuntem a continuació.

📣 A l’acte dels Jocs Florals Escolars de Ciutat Vella tindrem el plaer de compartir una intensa estona amb l’ÀLEX NOGUÉS OTERO, escriptor de literatura infantil i juvenil que ens acompanyarà en aquesta jornada.

Data: dijous, 18 de maig
Lloc: Sala Paral·lel 62 (antiga Sala Barts)
Horari: en breu us informarem de l’hora de l’acte, que de ben segur serà de 11:30h a 13:30h

🌹 Enguany, entre el jurat dels Jocs Florals del 2023 tenim l’honor de comptar amb diferents agents relacionats amb l’educació i la literatura:

• Sra. Maria Altisent (vicepresidenta de RELLA – associació de mestres i professorat jubilat)
  • Sra. Mònica Barahona (equip directiu de l’escola Ruben Darío i dinamitzadora de la biblioteca escolar i el pla lector del centre)
  • Sra. Mariona Buxadé (tècnica d’Educació del Districte de Ciutat Vella)
  • Sra. Teresa Forcada (equip LIC Llengua, Interculturalitat i Cohesió Social de Ciutat Vella)
  • Sr. Esteve Gisbert (referent i dinamitzador de la sala infantil de la Biblioteca Bonnemaison)
  • Sra. Mariona Grau (equip LICLlengua, Interculturalitat i Cohesió Social de Ciutat Vella)
  • Sra. Gisela Juanet (coordinadora de projectes a l’associació cultural Viu el Teatre, programació El Petit Teatre del Teatre Romea)
  • Sra. Lluïsa Julià (vicepresidenta primera de l’Ateneu Barcelonès, escriptora catalana, crítica literària, assagista, docent de secundària)