L’escola Baixeras, guardonada amb la Medalla d’Honor del Districte de Ciutat Vella

Us informem que l’escola Baixeras ha estat guardonada amb la Medalla d’honor del Districte de Ciutat Vella. Aquesta medalla és un reconeixement a la trajectòria d’aquests 100 anys d’escola al barri.

Durant el Plenari del 20 de maig del Districte van donar a conèixer aquest reconeixement de manera unànime per part de tots els grups polítics.

El lliurament de la medalla es portarà a terme al mes d’octubre al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.

Podeu veure la notícia a BTV https://beteve.cat/btv-noticies-73/btv-noticies-73-1239/ al minut 7:47

Enhorabona a tota la comunitat educativa de l’escola Baixeras!

twitter: Medalla d’honor del Districte de Ciutat Vella a l’Escola Baixeras