Jocs Florals escolars de Barcelona 2021

Dimarts 1 de juny va tenir lloc al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona l’acte de celebració dels Jocs Florals escolars de Barcelona. Durant la cerimònia es van lliurar els guardons als escolars autors o autores dels escrits que van ser seleccionats per la seva qualitat literària, creativitat i l’impuls pel plaer d’escriure.

L’enhorabona a tot l’alumnat guardonat, i en especial al de les escoles de Ciutat Vella (escola Baixeras, escola Alexandre Galí, escola Sagrada Família Avinyó i institut Milà i Fontanals).

Podeu llegir tots els textos guardonats aquí.

L’acte es va retransmetre en directe per BTV, i el podeu visualitzar a continuació, o en aquest enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *