Ciència en 1ª persona curs 2020-21

Us informem que la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport de la Generalitat de Catalunya i dins de la 25a edició de la Setmana de la Ciènciaamb la finalitat de fomentar les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat, proposa l’activitat LA CIÈNCIA EN PRIMERA PERSONA, un seguit de conferències per a tot el territori educatiu previstes pel 18 de novembre i dirigides a l’alumnat de 3r i 4t de l’ESO.

Les xerrades previstes per aquest any versen sobre:

1. Intel·ligència Artificial a càrrac de Ramón López de Mántaras(IIIA CSIC)
  2. Epidemiologia a càrrac de Antoni Trilla (ISGlobal, Hospital Clínic)
  3. Genètica a càrrac de Gemma Marfany(UB)
  4. Sostenibilitat a càrrac de Sílvia Lacorte(IDAEA CSIC)

La situació excepcional viscuda amb motiu de la pandèmia de la COVID-19 fa que, aquest cop, la modalitat sigui virtual i s’ha plantejat substituir les 100 xerrades als centres pel següent format:

• Els centre rebran un vídeo d’una durada d’uns 5-10 per a cada tema un dels temes proposats on es llença una proposta o un repte.
  • Aquest vídeo el visualitzarà l’alumnat en hores lectives juntament amb els seus professors/es, i l’alumnat ens farà arribar a l’organització imatge del repte aconseguit (foto o vídeo) així com les preguntes que volen formular als/a les científics/ques.
  • El dia 18 de novembre al matí, hi haurà la connexió en línia amb el científic o científica corresponent

ATENCIÓ, els centres que vulguin participar cal que s’inscriguin al següent formular abans del 8 d’octubre INSCRIPCIONS