Centenari de l’Escola Baixeras. 1922-2022

Avui hem celebrat l’acte de descoberta del faristol commemoratiu que l’Ajuntament de Barcelona dedica al centenari de la construcció de l’escola Baixeras. Un acte emotiu en el qual han participat l’alumnat, professorat i famílies de l’escola Baixeras, així com altres agents de la comunitat educativa del barri i del Districte.

Durant la celebració de l’acte hem pogut escoltar la lectura del manifest per part dels i de les delegades de tots els cursos, així com de la direcció del centre i representants del territori. També hem gaudit de la cançó del centenari de l’escola, al ritme de “canvia toot canvia”,  L’enhorabona a tota la comunitat educativa de l’escola Baixeras. Una escola simbòlica i monumental, i una peça fonamental en la història i tradició de l’escola pública de la ciutat.

Els actes de celebració continuaran diumenge 27 de març, a la Via Laietana. Us animem a assistir-hi i continuar celebrant aquest cent anys d’història de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *