Inaguració de l’exposició “Remira! Imatges joves de la Guerra Civil a Balaguer” dels alumnes de l’INS Ciutat de Balaguer

Aquest divendres va inaugurar-se l’exposició “Remira! Imatges joves de la guerra civil a Balaguer”, un projecte portat a terme entre el Camp d’Aprenentatge de la Noguera, l’Institut Ciutat de Balaguer i el Museu de la Noguera. L’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut van portar a terme una acció de refotografia a partir d’un seguit de fotografies de la guerra civil a Balaguer.El resultat, espectacular!
Recuperant la memòria històrica per a empoderar als adolescents d’avui i evitar caure de nou en mans del feixisme.