El Cda de la Noguera col·labora junt amb el Museu de Lleida, en l’elaboració d’una App educativa

El Camp d’Aprenentatge de la Noguera col·labora, junt amb el Museu de Lleida, en l’elaboració d’una App educativa que estan elaborant com a treball final de grau un grup d’alumnes del Grau superior de Tècnic Superior en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius a distància de Ilerna FP de Lleida.
La col·laboració es basa en donar suport científic als continguts sobre prehistòria desenvolupats pels alumnes en la seva proposta.