Àmbit Paisatge

Activitats relacionades

Sensacions de la Natura: Aquesta activitat didàctica està dissenyada per a alumnat d’EI.  Es fa un recorregut que porta a la riba de l’embassament. En diferents aturades al llarg del camí es treballa l’entorn natural de l’embassament; quins animals  hi ha i quin paisatge veiem.

Embassament: Aquesta activitat didàctica està dissenyada per a alumnat des de  CI d’EP fims a l’ESO, Es fa un recorregut que porta fins a la central hidroelèctrica. En diferents aturades al llarg del camí es treballa l’entorn natural de l’embassament (especialment les aus aquàtiques), els usos de l’aigua, com comportar-se en un espai natural protegit i, finalment, com funciona una central hidroelèctrica.

Paisatge des del Castell:Aquesta activitat d’anàlisi i interpretació del paisatge des del castell de Llorenç, està pensada per a alumnat de CS d’EP i ESO. Comporta la realització d’un itinerari des del poble fins al castell d’aproximadament 1 h de pujada i uns 45 ‘ de baixada (en el cas d’alumnat d’ESO la pujada es fa pel corriol que surt del Parc Arqueològic, mentre que amb l’alumnat d’EP es fa pel camí construït per pujar amb cotxe).

Paisatge sensorial: Activitat vinculada a la visita del jaciment arqueològic de la Roca dels Bous. Anàlisi i interpretació del paisatge amb els sentits. Finalitza l’activitat amb la realització d’un croquis com eina de sintetitzar el paisatge.