Una estada inoblidable. Institut Joan Segura i Valls (Sta Coloma de Queralt)

El dies 9, 10 i 11 de novembre, vam compartir una estada amb l’alumnat de 3ESO de l’Institut Joan Segura i Valls de Santa Coloma de Queralt. Prèviament a la seva arribada, els hi vam encomanar la tasca de crear un vídeo resum de l’estada… Llegeix més»

Presentació Naturescola al Fem i compartim de la Ribera d’Ebre

Les companyes del CRP de la Ribera d’Ebre, ens van convidar a participar a l’espai d’intercanvi d’experiències educatives amb centres, mitjançant la presentació de la mirada inclusiva que hem donat al projecte Naturescola: natura, societat i escola que tot just iniciem, gràcies a la participació… Llegeix més»

Dissabte 7 de maig, una mateixa jornada amb 4 seus diferents: El Palau d’Anglesola, Flix, L’Espluga de Francolí i La Vall d’en Bas. INSCRIU-T’HI!
La gran majoria de municipis de Catalunya tenen menys de 5000 habitants i estan situats en entorns rurals. En aquests… Llegeix més»

Millora la situació pandèmica, fem un petit pas més!

​Ja és públic! Les estades i sortides escolars dels centres, passen a regir-se pel protocol general.
Arran de la millora de la situació pandèmica, el PROCICAT ha suspès els plans d’actuació següents:

• Gestió de casos de COVID‐19 als centres educatius. Curs 2021‐2022
  • Especificacions sobre el Pla d’actuació per… Llegeix més»