Naturescola: natura, societat i escola

“La creació de valors inclusius en el si de la comunitat educativa depèn de l’actitud compromesa, cooperadora i còmplice de tots els agents educatius.”
De l’escola inclusiva al sistema inclusiu. Una escola per a tothom, un projecte per a cadascú.

Sota aquesta mirada, des del Cda de Flix hem volgut sumar un actiu més al projecte que duem a terme amb l’Escola de Flix, un actiu molt especial el CEE Jeroni de Moragas de la població veïna Móra d’Ebre. Ja fa temps que es venia cuinant la idea a foc lent entre els tres agents, i finalment enguany posem la primer pedra, buscant afavorir el contacte directe i el treball cooperatiu entre iguals, a través d’un parell d’activitats didàctiques en espais naturals d’aprenentatge a Flix, i finalitzant amb una estada al Cda de Flix.

Enguany les parts ens ho prenem com una primera pedra que esperem consolidar passant a ser línia de centre i, on ja hi tenim diverses idees de com poder fer evolucionar aquesta xarxa sense perdre de vista el nostre principal objectiu, de propiciar experiències educatives inclusives singulars i pemanents als infants i joves que hi participin a partir d’enguany, i com no, de retruc als/les docents. Esperem amb molta il·lusió que comenci!