Programa d’innovació pedagògica “Recerca, creació i servei”

El Departament d’Educació crea el programa d’innovació Recerca, Creació i Servei i obre la convocatòria pública per seleccionar centres educatius que vulguin participar-hi part a partir del curs 2021-2022.

El Programa va destinat a tot l’alumnat de 4t curs d’ESO, que haurà de disposar d’una franja optativa de 4 hores setmanals en la qual s’elabora el projecte en col·laboració amb l’entitat externa.

Convocatòria:  Resolució EDU/597/2021, de 2 de març (DOGC núm. 8361 de 10.3.2021).

Aquest Programa

• …es fonamenta en el plantejament de diferents tipus de reptes proposats a l’alumnat per entitats socials, culturals o altres procedents de l’entorn dels centres educatius, com associacions de veïns i veïnes, museus, ONG…
  • …té com a finalitat la millora i aprofundiment en l’aprenentatge competencial de l’alumnat de l’ESO, especialment pel que fa a les competències globals, mitjançant el foment de l’interès i el compromís dels joves pel que passa al seu entorn, amb un aprenentatge que fomenta l’autonomia i els capacita per interpretar i intervenir en el món, a través del desenvolupament competencial i cultural…”

Més característiques:

• compromís del centre durant 3 cursos
  • termini d’inscripció 40 dies hàbils des de l’endemà de la publicació
  • a l’annex 2 de la convocatòria hi trobareu les Bases per a la selecció dels centres participants, entre els quals hi la els Requisits i documentació que cal presentar