Projecte mEduTarraco – Mobile history map

Seminari web Les aules: una finestra oberta al món, presentat per mSchools en el marc del Projecte mEduTarraco i adreçat a docents de diferents àmbits i etapes educatives amb la finalitat de capacitar-los amb les habilitats necessàries per fomentar un treball col·laboratiu a l’aula, establir sinergies amb l’entorn i millorar la competència digital docent, tot utilitzant Mobile History Map com a plataforma vehiculadora de processos d’aprenentatge a l’aula.

El Projecte mEduTarraco proposa conèixer i gaudir de la ciutat de Tarragona a través de tecnologies mòbils i d’un joc de pistes geolocalitzat i contribuir a la sensibilització i la recerca.

És una iniciativa d’un equip de 15 docents i està coorganitzat pels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona, l’Ajuntament de Tarragona i i el programa mSchools; impulsada per la Fundació Mobile World Capital Foundation en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA. El projecte compta també amb el suport d’Itinerarium, Universitat Rovira i Virgili, Repsol i l’Autoriat Portuària de Tarragona.

Més informació: