“Game Over”. Prevenció d’accidents

L’Institut Guttmann, amb el suport del Servei Català de trànsit, ofereix el programa Game over. No te la juguis, amb l’objectiu de sensibilitzar sensibilitzar els joves perquè agafin consciència del risc viari, tant per a ells com per als altres, i evolucionin cap a una mobilitat més segura.

Va dirigit a joves d’entre 15 i 18 anys, estudiants d’ESO, Batxillerat i Cicles formatius dels centres d’ensenyament públics i privats de Catalunya,

Consisteix en sessions en què s’expliquen les causes dels sinistres de trànsit i les seves conseqüències. Temporalment, les xerrades s’han ajustat a un format en línia

En aquesta campanya hi han participat 303 centres educatius arreu de Catalunya, a través de 772 sessions i amb un total de 32.584 alumnes participants. Pel que fa a la nostra demarcació, la participació dels centres ha estat aquesta:

• Institut Montserrat Roig (Sant Andreu de la Barca)
  • Institut El Cairat (Esparreguera)
  • Escolàpies Olesa (Olesa de Montserrat)

Per a sol·licitar la participació en el programa Game over, contacteu amb Institut Guttmann

• Tel. 93 497 77 00 ext. 3273
  • programessocials@guttmann.com

Des del CRP us podem oferir, en col·laboració amb el Servei Català de trànsit, aquests altres programes per a completar Game over:

• La vida no és un teatre. Programa per dur a terme abans de la sessió Game over. Inclou diferents activitats fins arribar a les dues hores (es pot escollir fer tot el programa o una o més activitats) d’educació per a la
    mobilitat segura que el professorat pot fer a l’aula per reflexionar sobre els riscos en el trànsit del dia a dia de l’alumnat.
  • Pots tenir un accident de trànsit? Programa per dur a terme després de la sessió Game over. Diferents activitats fins arribar a les tres hores (es pot escollir fer tot el programa o una o més activitats) que el
    professorat pot fer per reflexionar sobre l’experiència educativa viscuda durant la sessió Game over i aplicar activitats orientades a adoptar comportaments segurs en el trànsit.