Prevenció d’accidents de trànsit per alumnat de Secundària

Coneixeu la conferència Game over, que ofereix la Fundació Guttmann per a alumnat a partir de 15 anys?

Des del CRP us oferir un complement a la conferència, en col·laboració amb el Servei Català de trànsit. Es tracta d’una proposta elaborada en col·laboració amb el CRP Bages-Moianès.

Les activitats són realitzades per part del/a tutor/a a l’aula amb el suport dels materials
El professorat interessat participa en una sessió prèvia formativo-informativa

La vida no és un teatre

• Programa per dur a terme abans de la sessió Game over.
  • Inclou diferents activitats fins arribar a les dues hores (es pot escollir fer tot el programa o una o més activitats) d’educació per a la mobilitat segura que el professorat pot fer a l’aula per reflexionar sobre els riscos en el trànsit del dia a dia de l’alumnat.
  • Dossier informatiu

Pots tenir un accident de trànsit?

• Programa per dur a terme després de la sessió Game over.
  • Diferents activitats fins arribar a les tres hores (es pot escollir fer tot el programa o una o més activitats) que el
    professorat pot fer per reflexionar sobre l’experiència educativa viscuda durant la sessió Game Over i aplicar activitats orientades a adoptar comportaments segurs en el trànsit.
  • Dossier informatiu

El Servei Català de Trànsit ofereixen assessorament i recursos a tots els centres que ho demanin, sempre respectant les activitats que ja fan les Policies Locals i els Mossos d’Esquadra.
Recursos Educació per a la mobilitat segura de Trànsit.