Emocions i aprenentatge (2017)

El tema escollit per la XVI Jornada d’Intercanvi d’experiències Pedagògiques  realitzada el 2 de setembre de 2017, va ser EMOCIONS I APRENENTATGE.

L’inauguració de l’acte va anar a càrrec de la Sra. Núria Vallduriola, Directora dels ST del Baix Llobregat i del l’Il·lm. Xavier Fonollosa , Alcalde de Martorell.

La conferència central la va realitzar el Sr. Antoni Giner Tarrida (*) i, sota el títol: “Educació Emocional: les emocions i jo com a docent”   va saber captar l’atenció de tots els/les assistents que  van agrair la seva intervenció amb un fort aplaudiment.

(*)Doctor en Pedagogia i llicenciat en Psicologia. Màster en Psicoteràpia familiar Sistàmica i Màster en Educació per a la Ciutadania i en Valors. Psicopedagog de l’EAP de Sarrià-Sant Gervasi. Professor associat de la Facultat d’Educació-UB. Membre del GROP-UB i Director del Postgrau Mentoria i Coaching Educatiu de la UB. Coordinador del Projecte Escolta’m.

A continuació, quatre centres de la nostra zona van compartir experiències reals i molt interessants al voltant d’aquest tema:

Una mirada sistèmica a la secundària –  Ana Belén Cadenas i Maria José de Molina de l’ Ins El Palau de Sant Andreu de la Barca

Lligams –  Elena Arcas, Sergi García, Sergi Luna i Mayte Gómez de l’ESC Mare de Déu de la Muntanya d’Esparreguera

Les dinàmiques, una àrea més d’aprenentatgeAnna Pérez i Laura Prat de l’ESC Mansuet de Collbató

Projecte Integral d’Educació Emocional a l’Escola Vall de PalauJavi Castillo i Anna Hierro de l’ESC Vall de Palau de Sant Andreu de la Barca i SEER

Des del CRP volem agraïr a totes les persones que van col·laborar amb nosaltres per fer possible, un cop més, la realització d’aquesta jornada.

Programa de la Jornada

Fotos de la Jornada

Publicació de la Jornada (recull d’articile de les ponències presentades i de l’experiència “El teatre i les emocions” . Marta Ruiz de l’INS El Cairat)