Semifinal Certamen de Lectura en Veu Alta

Ahir, 29 de març, va tenir lloc la Semifinal 3 del XIX Certamen Lectura en Veu Alta, a l’Auditori Joan Cererols del Centre Cultural de Martorell. En aquesta van participar lectors i lectores de diferents centres de la nostra zona, i alguns d’ells van classificar-se per a la fase final territorial.

L’acte ha estat organitzat pels Serveis Territorials del Departament d’Educació i els Serveis educatius Baix Llobregat VI (Sant Vicenç dels Horts) i Baix Llobregat VII (Martorell).

Aquest va ser l’alumnat seleccionat de la nostra semifinal:

• Grumets Vermells: Abril Oltra Guevara (Escola Mare de Déu de la Muntanya, Esparreguera)
    • Grumets Verds: Martina Mateu Paires (Escola Santa Maria de Cervelló, Cervelló)
    • Timoners: Thomás Quintero Ayala (Institut El Cairat, Esparreguera)
    • Corsaris: Mariona Fresquet Robles (Institut de Collbató, Collbató)
    • Tropa de Corsaris: Anna Faus Robles, Laia PardoTorné i Julene Piñero Ayet ((Institut de Collbató, Collbató)

Enhorabona a totes i tots els qui vau participar i molta sort als seleccionats per la final territorial.

Ens retrobem l’any vinent!