Programa FAIG. “Fent per aprendre, imaginant globalment”

Convocatòria de selecció de centres participants per a participar en el programa a partir del curs 2023-2024. Ja durant el curs 2022-23, hi ha hagut una primera xarxa de centre pilot, formada per 35 escoles, instituts i instituts escola.

La finalitat del programa FAIG és proporcionar l’acompanyament, la formació pedagògica i la capacitació tecnològica necessàries per consolidar l’aprenentatge per projectes com a línia pedagògica de centre.

• 👯 Destinataris: centres educatius de titularitat del Departament d’Educació que imparteixin els ensenyaments d’educació primària, d’educació secundària obligatòria o ambdós
    • 🔗 Informació al Portal de Centres.
    • 🗓 Termini per a la presentació de sol·licituds i documentació fins el 21 d’abril de 2023

FAIG és un programa experimental d’innovació que impulsa el desenvolupament de Projectes d’aprenentatge amb sentit. Aquest programa pretén impulsar canvis profunds en el sistema, on la tecnologia al servei de l’educació posi el focus en les persones i les col·laboracions amb la comunitat.

Podeu visualitzar l’enregistrament de l’acte de presentació del programa que es va fer el passat 9 de març de 2023