2n Congrés de Ciència a l’escola

Després de tres dies d’intercanvi d’experiències i coneixements, el dijous 4 de març es va tancar el 2n Congrés de Ciència a l’Escola realitzat a Martorell. Aquesta segona edició suposa la consolidació d’aquest congrés que es va iniciar el curs 2013-2014 i que ha continuat aquest curs amb l’assistència de més de 700 nens i nenes d’educació infantil i primària.

Enguany han participat 12 escoles de les poblacions d’Abrera, Castellví de Rosanes, Esparreguera, Martorell, Olesa de Montserrat i Sant Andreu de la Barca que han realitzat un total de 14 ponències. Ens han presentat treballs molt diversos amb un mateix denominador: el treball de la ciència a l’escola.

Aquests dies hem pogut veure el resultat de molts experiments i aprendre coses de l’aigua: el seu cicle, la tensió superficial, les bombolles, per què es posa sal a les carreteres quan neva…; dels éssers vius: els peixos, les serps; i també d’altres temes com els planetes, el riu Llobregat, el mar Mediterrani i els volcans.
Des del CRP agraïm molt sincerament  la dedicació i l’interès per compartir de tots i totes els/les mestres implicats , gràcies pel seu esforç i la seva professionalitat .
També volem agrair a tots els nens i nenes, nois i noies congressistes que ens hagin ofert la possibilitat de compartir els seus aprenentatges i la seva il·lusió.

Ens retrobem el curs que ve al 3r Congrés de Ciència a l’Escola!

Si voleu veure o descarregar-vos les fotografies del Congrés i la publicació que recull totes les experiències presentades, només cal que cliqueu els següents enllaços: