1r Congrés de Ciència a l’escola

El 1r Congrés de Ciència a l’Escola va suposar tot un èxit, no només per la qualitat de les experiències presentades, sinó també per la implicació i l’actitud dels més de vuit cents nens i nenes d’educació infantil i primària que han participat, conjuntament amb els seus tutors i tutores.

En aquesta edició s’han presentat 17 projectes en què els nens i nenes ens han explicat com i què han après sobre els éssers vius i els seus hàbitats: l’insecte pal, el grill, les iguanes, els cangurs, els pollets, les plantes, els ecosistemes; el nostre cos:  la cèl·lula, com som per dins, la respiració; els materials: l’aigua, els imants, els caramels, els experiments;  l’energia i la tecnologia: la llum, els circuits elèctrics, els robots, la realitat augmentada i els codis QR.

Des del CRP volem agrair molt sincerament la bona acollida que ha tingut aquesta iniciativa. El Congrés de Ciència a l’Escola és ja una realitat gràcies a la confiança i la dedicació dels tutors i tutores que hi han participat , – sense vosaltres no hauria estat possible.

I , sobretot, gràcies a tots els petits i petites congressistes que aquests dies ens han donat l’oportunitat d’aprendre amb ells i ens han encomanat la seva emoció.

Ens retrobem el curs que ve al 2n Congrés de Ciència a l’Escola!

Si voleu veure o descarregar-vos les fotografies del Congrés i la publicació que recull totes les experiències presentades , només cal que cliqueu els següents enllaços:

Publicació

dimarts 25-3-2014 dimecres 26-3-2014 dijous 27-3-2014 divendres 28-3-2014