XI Concurs escolar Comic Barcelona

En el marc de la 40a edició de Comic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca l’ XI Concurs Escolar Comic Barcelona.

Per participar en el concurs, els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint al formulari en línia. El període és del 10 de gener a l’11 de febrer de 2022.

S’estableixen quatre categories en funció del nivell educatiu:

• Categoria A. Alumnat de cicle mitjà d’educació primària.
  • Categoria B. Alumnat de cicle superior d’educació primària.
  • Categoria C. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.
  • Categoria D. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria.

Temàtica del concurs: “Crea la teva superheroïna de còmic”. Hauran de crear una superheroïna de còmic i una història protagonitzada per ella, on se la mostri en el seu context i se’n destaquin les qualitats, els superpoders i les debilitats. S’haurà de tenir una visió crítica dels estereotips de gènere. La història ha de ser original i s’han d’utilitzar el format i els recursos narratius del còmic.

El període de lliurament dels treballs és del 16 de febrer al 18 de març de 2022.

Per sol·licitar més informació o per fer consultes sobre el contingut de les bases, us podeu adreçar al correu pedagogia@ficomic.com o biblioteques@xtec.cat.

Si voleu més informació podeu consultar-la a les bases del concurs.