L’escola La Garalda de Pallejà ha estat la guanyadora d’enguany de la #rondadellibres (Ed. primària)

S’acaba un mes intens de lectures. 650 alumnes de 4t d’escoles de Cervelló, Corbera de Llobregat, Pallejà, Sant Vicenç dels Horts, Torrelles de Llobregat i Vallirana han participat a la 8a edició de la Ronda de Llibres d’educació primària.

A través d’aquesta entrada heu pogut seguir el desenvolupament de l’activitat fins arribar a la gran final en la qual hi han participat l’escola L’Oreig de Pallejà (guanyadora del Grup 5), el grup A de l’escola Jaume Balmes de Corbera de Llobregat (guanyadora del grup 3) i el grup B de l’escola La Garalda de Pallejà (guanyadora del grup 1).

La final, molt intensa, l’ha guanyada la classe de 4t B de La Garalda, que han demostrat ser uns superlectors. Enhorabona.

Des del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 volem donar les gràcies per l’implicació de les mestres que fan possible que una activitat com la Ronda de Llibres, any rere any, sigui un èxit.

Finalment volem agrair la col·laboració de la Biblioteca Municipal de Cervelló, la Biblioteca Can Baró de Corbera de Llobregat, la Biblioteca El Castell de Pallejà i La Biblioteca les Voltes de Sant Vicenç dels Horts, sense les quals seria impossible tirar endavant una activitat com aquesta.