Guia de lectura de Nadal – Novembre 2023

S’apropa el Nadal i la comunitat de pràctiques de biblioteques escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 ha elaborat un tríptic amb 20 lectures recomanades, cinc per a educació infantil i quinze per a primària (cinc per a cada cicle). Les lectures que us proposen són molt variades i, com sempre, incorpora novetats en múltiples formats (contes, llibres il·lustrats, novel·les,…). Totes, però, amb un denominador comú: la qualitat. Esperem que els llibres i la lectura us acompanyin no només aquest Nadal si no tot l’any.

Des del Centre de Recursos Pedagògics volem agrair al professorat que forma part de la comunitat de pràctiques de biblioteques escolars i que cada curs contribueix amb el seu compromís i entusiasme per a impulsar la lectura, i compartir amb tots els centres educatius.

Enguany, com ja es va fer l’any passat, presentem la guia en dos formats: digital, amb una presentació interactiva, i en format tríptic, preparat per a imprimir en cas que sigui necessari. Els podeu trobar a continuació.

Master Guia de Nadal 2023 de CRP del Baix Llobregat VI