Butlletí digital del BDR

banc recursos

El Banc de Recursos. La lectura font de plaer i de coneixement és un repositori d’informació fruit d’una tasca de col·laboració de tots els CRP de Catalunya.

Es publica de manera ininterrompuda des de fa deu anys i inclou més d’un miler de recursos seleccionats de manera acurada que estan relacionats amb la lectura i les biblioteques escolars, així com les activitats que des dels centres de recursos pedagògics es fan per a la seva promoció.

Amb els canvis de la XTEC, el BDR ha estat una temporada sense actualitzar, un impàs que no aturat la feina de les persones que hi són al darrere. Així s’ha fet difusió dels recursos recollits a través de les xarxes socials: twitter, scoop.it i facebook.

Tanmateix i amb la intenció de fer arribar de manera més directa als centres educatius, les novetats que periòdicament es publiquen al portal del BDR, el grup de treball ha publicat al llarg del curs 2015 – 2016 dos butlletins. Clicant sobre la imatge podreu accedir al butlletí del mes de febrer.

butlletibdr (1)

En portada del web del BDR i al butlletí s’ha recollit l’activitat Un petó de mandarina que duen a terme les escoles de Sant Vicenç dels Horts en el marc del Pla d’Acció Comunitària d’Impuls a la Lectura.