Còmics per a la biblioteca escolar

Maleta de còmics per a l’alumnat de cicle superior. Els títols que la formen abasten temàtiques i gèneres diferents: històrics (Barcelona 1714. L’Onze de setembre), fantàstics (La isla sin sonrisa), humor (Mortadel·lo i Filemó o Titeuf), ciència-ficció (Valerian Agente espaciotemporal), western (Blueberry), etc. També pretenen recollir les diferents tipologies d’historietes, des del còmic clàssic (Les aventures de Tintín) fins al manga (Naruto o El detectiu Conan)  o còmics que adapten alguns clàssics de la literatura (L’illa del tresorLa vuelta al mundo en ochenta días).

Els títols que s’inclouen a la Maleta del còmic els podeu consultar aquí:

| Descarregueu aquí |