L’Olivia és la protagonista del laboratori de lectura de la Biblioteca de Pallejà

Les escoles de la comunitat de pràctica de biblioteca escolar del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 van participar en un laboratori de lectura a la Biblioteca El Castell de Pallejà.

La responsable de la secció d’infantil de la biblioteca, la Mònica Morales, ens va fer un laboratori de lectura on la protagonista era la porqueta Olívia, el personatge d’Ian Falconer que ja es pot pot considerat un clàssic de la literatura infantil.

Per més informació podeu consultar l’entrada de reporteducacio.cat sobre els laboratoris de lectura.