Trobada musical d’homenatge a Joana Raspall

Us presentem el reportatge de la Trobada Musical d’homenatge a Joana Raspall portat a terme l’11 de juny de 2008 a la Sala Pal·ladius de Pallejà.

Es tracta d’una iniciativa del grup de treball del professorat de música d’educació infantil i primària de la demarcació del CRP del Servei Educatiu Baix Llobregat-6, format per docents de les escoles públiques: Joan Juncadella, Sant Antoni, Sant Jordi, La Vinyala de Sant Vicenç dels Horts; Sant Martí de Torrelles de Llobregat; El Solell de la Palma de Cervelló, i Can Salvi de Sant Andreu de la Barca.

En aquest acte, alumnes de diferents nivells educatius dels esmentats centres van interpretar composicions musicals basades en poemes de Joana Raspall. Aquest esdeveniment disposa d’un llibret amb els poemes interpretats, els autors de la música i els intèrprets i el professorat responsable. I, cal fer palès que, concretament el poema “Els llibres” va ser musicat pel grup de treball del professorat de música expressament per a l’esdeveniment i va ser cantat pels nens i nenes de tots els grups participants.

El CRP del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 i per extensió els mestres del grup de treball sobre didàctica musical, agraeixen la col·laboració de Fernando Lorza  (Secció de Serveis Educatius i Formació Permanent dels Serveis Territorials) per la realització del reportatge i a l’Ajuntament de Pallejà per la cessió de la sala Pal·ladius.

|PROGRAMACIÓ|