Hem començat la Ronda de llibres, 2014 (Educació primària)

RondadellibresEl dimecres 30 de maig va començar la tercera edició de la Ronda de llibres amb dues sessions simultànies a les biblioteques públiques de Sant Vicenç dels Horts (Les Voltes) i de Corbera de Llobregat (Can Baró) i on hi participaren les escoles d’aquestes poblacions.

GRUP 1. Biblioteca Can Baró (Corbera de Llobregat)

4B Escola Jaume Balmes – 4A Escola Puig d’Agulles

4B Escola Puig d’Agulles – 4B Escola El Corb

4A Escola El Corb – 4B Escola Cau de la Guineu