Ciència animada “El mètode cientìfic”
La Universitat de Barcelona ha compartit una proposta per treballar el Mètode Científic a les aules de primària i secundària. La proposta parteix del visionament de l’episodi 1 de Ciència animada, centrat en l’explicació de les fases del mètode científic a nens i nenes de primària i primer cicle de secundària i disponible en català, anglès i castellà. […]
Ciència animada “El mètode cientìfic” Llegeix més »





