Dia Europeu de les Llengües 26 de setembre

El proper dilluns dia 26 de setembre celebrem el “Dia europeu de les llengües”, que té com objectiu fomentar l’aprenentatge d’idiomes i la sensibilització de la ciutadania sobre la diversitat lingüística i cultural del continent.

En el nostre país, Somescola.cat organitza la taula rodona ‘Per un país de tots, l’escola en català‘. A la taula, integrada per professionals i experts del món educatiu, es parlarà del paper de la llengua en l’escola catalana.

En la conversa hi intervindran Joaquim Arenas, pedagog, Montserrat Cortés, professora de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona, Ignasi Vila, professor de la Universitat de Girona i Montserrat Company, mestra.

L’acte tindrà lloc a les 19h a l’Aula Magna de la Universitat de Barcelona i és obert a tothom.

La campanya del dia europeu de les llengües té un vídeo promocional que podeu veure a continuació.

1. Retroenllaç: ButlleTIC » Arxiu » Dia Europeu de les Llengües 26 de setembre