Corneliada al Sant Ildefons

L’escola Sant Ildefons ha participat a la segona edició de La Corneliada 2015. És un projecte per a treballar la lectura en veu alta. Els alumnes participants són els nens de cinquè de primària. Hem recollit algunes impressions:
Zahra Khermaja:M’ ha agradat molt parlar davant de totes les escoles, però va haver alguna dificultat amb els micròfons fixes”.
Gisela Romero:Ha estat una experiència molt xula”.
Meriam Ouarzati:M’ha agradat perquè parlàvem de contes i poemes i ha estat molt bé”.
Rubén Cruz: “Em va il•lusionar, però també vaig sentir una mica de vergonya perquè vaig haver de portar una faldilla”.
Amal Allou:Ha sigut un moment molt bonic i una bona experiència”.
Matias Lazurtegui:M’ha agradat moltíssim però estava també molt nerviós.”