Motxilles viatgeres en llengua francesa

Si treballeu al centre la llengua francesa, us poden ser d’utilitat les motxilles viatgeres.

L’objectiu de les mateixes és que viatgin per les escoles o per les cases dels nens, nenes i joves per tal d’apropar aquesta llengua a alumnes i famílies.

Motxilla viatgera de tercer cicle Educació Primària i Primer cicle de Secundària

Conté 9 lectures de tipus documental, pensades per  treballar continguts curriculars a partir de l’aprenentatge de llengua, adreçada al cicle superior de Primària i a Secundària: Bateaux, Sous la mer, Temps et méteo, Cache-cache. Le camouflage des animaux, Le monde des insectes, Les animaux migrateurs, Le système solaire, Les énergies, Planète en danger.

Els llibres van acompanyats d’una completa guia didàctica de suport al professorat amb exercicis. Les lectures, en principi relacionades amb dues efemèrides:  2012 Any Internacional de les Energies Sostenibles i 2013 Any Internacional de la Cooperació en L’Àmbit de l’Aigua, parlen del planeta i de la seva sostenibilitat.

Vous pouvez aussi accéder auxs vidéos pédagogiques de FranceTV Curiosphère:

Motxilla viatgera de Secundària

Conjunt de llibres de lectura, CD/DVD i fitxes d’explotació dels CD en llengua francesa. Es tracta d’obres literàries juvenils conegudes.