Maletes de Mafalda

Mafalda va ser inventada per Quino el 1964 i és un còmic en format de tira que té com a protagonista una nena de sis anys que opina sobre el món que l’envolta, per tant tracta de temes polítics i socials. Considerat tradicionalment un còmic per a adults, els comentaris i aportacions de Mafalda són un bon material didàctic per aprofitar a les aules: l’alumnat té opinió i l’educació en valors forma part del currículum.

maleta_Mafalda_400p

img_3652_533p

Número d’exemplars a cada maleta: 22, tots els títols publicats sobre el personatge de Mafalda

/Enllaç per imprimir el material per al professorat: proposta didàctica/

Materials per a l’alumnat:
  • Els altres personatges del còmic
  • Recerca de temes que es tracten en els textos

Lectura recomanada: Cicle Superior de Primària i ESO

TOTS SOM MAFALDA: Activitats realitzades als centres que inclouen també tallers per educació infantil i el cicle inicial.