El Roser Capdevila i els punts de llibre

Les mestres que vam rebre formació per realitzar els punts de llibre pel concurs de Sant Jordi, vam explicar al professorat de l’escola com havíem  de fer-ho i quina era la temàtica “Els còmics”.

Cada classe va presentar als alumnes a través de les PDI, els diferents tipus de còmics que podien fer i així van començar a realitzar-los. Cada nivell es va  posar d’acord i va fer servir la mateixa tècnica.

Un cop acabats, cada cicle va fer la tria corresponent, ja que només es podien presentar a concurs tres models de cada classe, aquesta decisió va estar molt difícil ja que tots els nens i nenes ho van fer tant bé que ens va costar molt escollir.

I així ha estat la realització dels nostres punts de llibre per Sant Jordi i perquè tingueu una idea us presentem algunes de les fotografies de tot el procés.