Llegir + escriure = I Jocs Florals de Catalunya

El Departament d’Ensenyament ha convocat els Primers Jocs Florals escolars de Catalunya amb l’objectiu de millorar la lectura i l’escriptura en l’alumnat.

Per poder participar en aquest certamen cal adreçar-se al CRP Baix Llobregat V. Les BASES per a la participació les podeu consultar a la pàgina web que us proporcionem.

La 1a fase del certament, que és territorial, per tant limitada al Baix Llobregat, es clourà el 29 de maig amb un acte de lliurament de premis. INS Joaquim Blume, Esplugues de Llobregat, de 17.00 a 19.00.

A la XTEC trobareu publicades unes “Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l’expressió escrita”, tant en la versió per Primària, com pels nivells de Secundària, que us poden ser d’ajuda.