Tu també pots fer molt per la lectura!

Des del Servei Educatiu del Baix Llobregat V, seguim buscant voluntaris i voluntàries que vulguin compartir el plaer de la lectura amb alumnes de Cornellà i Sant Joan Despí.

En el marc del programa Lecxit, impulsat per la Fundació Bofill, diversos centres escolars del nostre entorn s’han adherit a un projecte que consisteix a compartir una hora setmanal, amb un alumne de 4t a 6è de primària, de forma individualitzada i en horari extraescolar, per acompanyar-lo en la lectura, despertar-li l’interès lector i contribuir al seu èxit escolar. Aquesta activitat, a més, està inclosa en el Pla Educatiu d’Entorn de tots dos municipis, que vetlla per la igualtat d’oportunitats i el foment de la llengua catalana en l’àmbit educatiu.

Si t’interessa participar-hi, només t’hi has d’inscriure a través de la mateixa Fundació Bofill o de les entitats de voluntariat següents: el Punt de Voluntariat i Solidaritat de Cornellà, el Banc del Temps de Sant Joan Despí i la Universitat Popular de Sant Joan Despí.

Novetat: ara també pots inscriure’t-hi a través d’aquest qüestionari (que pots fer circular i reenviar a aquelles persones que hi estiguin interessades).

Anima-t’hi i ajuda’ns a fer-ne difusió!