Picar de mans en català

El músic i educador social Rikki Arjuna, de la formació Xiula, ha compartit a través de les xarxes socials del grup tres cançons de picar de mans en català. Arjuna ha estat l’encarregat de posar-hi la lletra i la música, mentre que l’actriu i ballarina Marta Tomasa n’ha creat les coreografies.

Les cançons, titulades Tinc una poció, Dance i La pirata Renata, s’inspiren en la tradició del pati d’escola i tenen l’objectiu de fomentar l’ús del català entre l’alumnat més menut, a través del joc i més enllà de l’aula.

Per facilitar-ne la difusió, el Twitter, el Facebook i l’Instagram de Xiula mostren vídeos d’Arjuna i Tomasa ensenyant els balls, les lletres i les melodies de totes tres cançons, posades a l’abast de tothom per a ús lliure.