Jornada: Entreteixint experiències. Els reptes d’una docència confinada.

L’objectiu de les Jornades és el de compartir experiències viscudes en aquests darrers mesos a Infantil, a la Primària, a l’ESO, al Batxillerat i a la FP.  En aquest darrer trimestre molt complicat a tots els nivells, hem hagut d’aprendre ràpid i hem vist i viscut l’escola i l’educació d’una manera diferent. Sovint ha calgut assajar i equivocar-nos per saber què podíem i què no podíem fer.

Ara, després d’aquests mesos, tenim experiències valuoses que val la pena compartir. No les podem desaprofitar. Per això us animem a trobar-nos els dies 2 i 3 de juliol, encara que sigui virtualment, per aprendre els uns dels altres, enriquir-nos junts i inspirar-nos de cara al nou curs.

En la jornada del dia 3 de juliol, comptarem amb reflexions i veus d’experts com la Coral Regí (directora de l’escola Virolai de Barcelona), el Xavier López, (director de l’ESC Octavio Paz de Barcelona) i la Dolors Queralt i l’Alberto Esteban (equip directiu de l’Institut-Escola Daniel Mangrané, de Roquetes-Jesús). Tot un luxe!

A la web de l’ICE de la UdL trobareu informació complementària i del vostre interès

Dades d’agenda:

Us hi esperem!