Cursos de català per a famílies d’alumnes

Com l’any passat, quatre centres educatius de Sant Ildefons acolliran, a partir de la tercera setmana d’octubre, cursos de llengua i cultura catalanes adreçats a familiars d’alumnes.

Els cursos, impartits pel Centre de Normalització Lingüística de Cornellà, consten d’una vintena de sessions d’una hora lectiva, entre les 15.15 i les 16.15 h, i tindran com a seus les escoles Torre de la Miranda, Alexandre Galí, Mossèn Jacint Verdaguer i l’INS Neus Català.

Els participants han de complir l’únic requisit d’estar alfabetitzats però no tenir nocions de llengua catalana, ja que l’objectiu és endegar el procés d’aprenentatge de la llengua i d’integració de nouvinguts. A més a més, pot ser una molt bona oportunitat per prendre part, posteriorment, en cursos de preparació per a l’obtenció de certificats de català.

Els centres implicats, que ja han començat a donar a conèixer la iniciativa, acolliran també una sessió informativa els dies següents:

• 16 d’octubre, a l’INS Neus Català.
  • 17 d’octubre, a l’escola Alexandre Galí.
  • 18 d’octubre, a les escoles Torre de la Miranda i Mossèn Jacint Verdaguer.

La inscripció és totalment gratuïta i els assistents que completin el curs rebran un diploma acreditatiu.