Cúpula de Leonardo

Leonardome és un material didàctic per construir les cúpules de Leonardo da Vinci. Una proposta pedagògica innovadora, multidisciplinàr i lúdica que ofereix experimentació i treball en equip.

Al Centre de Recursos Pedagògics disposem de 3 kits educatius per a construir estructures en forma de cúpula. Cada kit està format per 52 peces iguals, de fusta ecològicament sostenible, que permeten aixecar estructures de 3 metres sense cap element d’unió.

El repte permet treballar diversos conceptes i habilitat, des de la geometria (base de l’activitat) fins a la història, l’art, la tecnologia o l’arquitectura.

Leonardome és útil per a treballar amb alumnat de Primària i Secundària. A partir de la dinàmica col·lectiva, els alumnes desenvoluparan capacitats espacials, manuals i constructives.

Us facilitem els documents que us seran de gran utilitat per a treballar amb l’alumnat elaborat per Rinus Roelofs i el Museu de Matemàtiques de Catalunya MMACA.

Guia didàctica

Models de cúpules