Els millors àudio contes i contes il·lustrats

Enguany hem realitzat entre tot l’alumnat que feia l’hora de lectura, tots els i les alumnes de primer, segon i tercer d’ESO de l’institut Miquel Martí i Pol,  un premi al millor conte il·lustrat i al millor àudio conte. Durant una setmana a l’hora de lectura, de dimarts a divendres de  11’15 a 11’45 a primer cicle, han estat elaborant el conte  de temàtica lliure, però que havia de tenir una il·lustrció; una vegada realitzat havien d’enregistrar el conte. Es va valorar en el conte il·lustrat la qualitat de la il·lustració i el contingut ( l’originalitat, la cohesió del text, la qualitat literària, etc.). En l’àudio conte es a tenir en compte principalment la dicció i també el canvi de tonalitat i els efectes sonors.

Aquests són els alumnes guanyadors, millor conte il·lustrat  Joel Roca; i millor àudio conte Abril Montell i Ariadna Moreno, ex aequo amb Mar Gallardo. La qualitat ha estat molt alta i ha estat molt difícil la decisió dels  guanyadors. Tant és així que també afegim  l’àudio conte finalista de la Rawan, la Wafae i la Joana.

Si voleu podeu escoltar els àudios contes guanyadors: