Ara, vosaltres teniu la paraula

La quarta edició del concurs Jo Tinc la Paraula ja ha estat convocada per a tots els centres educatius de secundària de Catalunya.

El concurs, que acceptarà propostes entre el 9 de gener i el 4 de març de 2024, es divideix en quatre categories: 1r i 2n d’ESO (categoria A), 3r i 4t d’ESO (categoria B), batxillerat (categoria C) i nous parlants, és a dir, alumnes que s’hagin incorporat al sistema educatiu català durant els darrers tres anys i tinguin un nivell A2 de llengua catalana (categoria D).

Per optar-hi, els participants hauran de compartir un vídeo d’una durada màxima de 3 minuts, en què opinin sobre un dels cinc temes següents: a) parlar amb fluïdesa, b) la por de parlar en públic, c) el llenguatge no verbal, d) la conversa, i e) l’adequació a la situació comunicativa. I és que el fonament del concurs és fer reflexionar els alumnes sobre els elements que componen una bona comunicació oral.

Per a més informació, podeu consultar les bases del concurs.