#100tífiques 11 febrer 2021

El proper 11 de febrer se celebra la tercera edició de  l’esdeveniment #100tífiques. Una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la ciència. Més de 450 dones científiques (màsters, estudiants de doctorat, investigadors postdoctorals i líders de grups, personal científic, directives) tant del sector públic com del privat presentaran xerrades a 480 escoles de tot Catalunya l’11 de febrer de 2021.

Enguany, els centres educatius de la zona que participen en el programa són 4 instituts de secundària Institut Esteve Terradas, Institut Francesc Ferrer i Guàrdia, Institut Miquel Martí i Pol i Institut Neus Català, i 6 centres de primària Escola Espai 3, Escola Dolors Almeda, Escola Jacint Verdaguer, Escola Martinet, Escola Montserrat i Escola Torre de la Miranda.