L’escola Pau Casals inaugura la nova Biblioteca.

Aquest passat mes d’octubre l’escola Pau Casals ha inaugurat la nova BIBLIOTECA “El molinet de sal”. Per fer descobrir a l’alumnat els nous espais de lectura han vingut a visitar-nos uns personatges ben interessants.

L’alumnat d’Educació Infantil ha rebut una visita molt especial: La Caputxeta Vermella i la Rinxols d’Or. Les nenes i els nens han estat molt sorpresos, atents i s’ho han passat molt bé!

Aquí en podeu veure unes imatges.

També l’alumnat de Primària va rebre una sorpresa en assistir a la renovada biblioteca. Al terra hi havia uns cartells amb pistes per descobrir quin personatge misteriós ens esperava dins. Van endevinar que es tractava d’en Wally, però també hi havia la Nefertiti. En Wally els va relatar aventures dels seus viatges i la Nefertiti els va explicar com vivien i què feien els egipcis.

Tot l’alumnat va gaudir molt de la inauguració i els va deixar amb la intriga per continuar llegint moltes aventures que podem trobar en els llibres.

Per acabar, els van regalar un llibre per a cada aula.

Veure les imatges.