Edudansa a Cornellà de Llobregat

Aquest matí onze escoles de Cornellà s’han trobat a la plaça de Sant Ildefons, com cada primavera omplen de colors i de balls tot l’espai. En aquesta edició han participat 490 nenes i nens! El professorat de música de les escoles de Sant Miquel, Antoni Gaudí, Dolors Almeda, Suris, Alexandre Galí, Abat Oliba, Sant Ildefons, Torre de la Miranda, Martinet, Ignasi Iglesias i Montserrat ha preparat danses individuals i col·lectives durant el curs i la mostra pública i conjunta ha estat un èxit. Felicitats per la coordinació!