Una maleta màgica de contes

Un curs més han arribat les maletes viatgeres del projecte PLOC (Projecte per a la lectura de l’Orfeó de Cornellà) a l’escola Suris. Per a l’alumnat de P3 ha estat tota una novetat i una sorpresa molt agradable, i per P4 i P5 ha estat una visita molt i molt esperada.

L’activitat consistia en que rebiem una visita per a representar-nos un conte i posteriorment ens han deixat una maleta màgica, plena de contes de diferents temàtiques, per poder-la gaudir durant tot un mes, així també els podrem intercanviar amb el nostre nivell un cop els haguem llegit i mirat tots.

Estem molt contents amb aquesta iniciativa!!!