Nova convocatòria projectes Erasmus+ Biblioteques escolars

S’ha obert una nova convocatòria per participar en el projecte CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa​).  El projecte CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa​) és un projecte de set anys, implementat en el marc del nou programa Erasmus+ gràcies a l’acreditació en l’àmbit de l’educació escolar aconseguida pel Departament d’Educació. Mitjançant aquest projecte es vol, prioritàriament:

1. Impulsar la internacionalització de les institucions educatives que hi participin.
  2. Facilitar l’adquisició d’estratègies i competències d’alt nivell que contribueixin a la millora qualitativa de programes o projectes d’innovació educativa liderats des de diferents unitats (serveis) del Departament d’Educació.

El Programa de bibliioteques escolars en forma part, podeu trobar tota la informació al Portal de centre. L’admissió de sol·licituds finalitza el 20 de gener.