Oradors per la pau

L’entitat Impuls Educació ha convocat una l’edició 2023 del Torneig de Discurs TEDIS, enguany amb la pau, la inclusió, la justícia i la defensa d’unes institucions sòlides com a tema central. Aquesta temàtica, que s’ha triat arran del conflicte armat a Ucraïna, correspon a l’ODS 16 i vol promoure l’esperit de la tolerància entre l’alumnat.

El Torneig de Discurs TEDIS s’adreça a alumnes d’ESO i es divideix en dues categories:

• 1r i 2n d’ESO: discurs de 2 min en català o castellà.
  • 3r i 4t d’ESO: discurs de 3 min en anglès.

Per poder-hi participar, cal inscriure’s abans del 6 de febrer i enviar un vídeo amb el discurs elaborat abans del 13 de març. Cal tenir en compte que els participants podran presentar-se només en una llengua i que cada centre hi podrà presentar un màxim de 3 alumnes per curs i idioma.

Trobareu més informació a l’enllaç.