Ni princeses ni pirates a CM

Durant tres setmanes els/les alumnes de CM de l‘Escola Montserrat han pogut gaudir de la maleta de gènere “Ni princeses ni pirates” que ens ha prestat el CRP (Centre de Recursos Pedagògics) de Cornellà. Aquesta maleta porta una vintena de contes que serveixen als petis per reflexionar sobre la importància de respectar a les persones siguin del sexe que siguin i tinguin els gustos que tinguin. Alguns contes són versions de clàssics com “Hi havia dues vegades una rateta que escombrava l’escaleta”.

A partir de la lectura d’alguns d’aquest contes s’han fet tertúlies literàries on els nens i nenes han expressat les seves opinions sobre el tema, algunes d’elles superinteressants i molt encertades!!