Inaugurem la Biblioteca Virtual

A l’Escola Martinet, aquest curs tan insòlit ens ha fet replantejar el funcionament de la Biblioteca Escolar. Les mesures de seguretat que hem de prendre no ens permeten continuar amb algunes de les  línies de treball que havien establert fins ara.

Davant d’aquesta situació la nostra estratègia per continuar treballant en l’adquisició de l’hàbit lector i dinamització de la lectura es basa en potenciar molt les Biblioteques d’Aula oferint materials i documents molt variats, adients i interessants pels infants. D’altra banda la creació d’espais virtuals que permetin desenvolupar la nostra tasca.

Així, des de la Comissió de Biblioteca hem començat a crear la Biblioteca Digital amb la intenció de donar un millor servei als usuaris de la comunitat educativa.

Us convidem a donar una ullada a l’inici d’aquest nou repte.