Inaugurem la Biblioteca Virtual

A l’Escola Martinet, aquest curs tan ins√≤lit ens ha fet replantejar el funcionament de la Biblioteca Escolar. Les mesures de seguretat que hem de prendre no ens permeten continuar amb algunes de les¬† l√≠nies de treball que havien establert fins ara.

Davant d’aquesta situaci√≥ la nostra estrat√®gia per continuar treballant en l’adquisici√≥ de l’h√†bit lector i dinamitzaci√≥ de la lectura es basa en potenciar molt les Biblioteques d’Aula oferint materials i documents molt variats, adients i interessants pels infants. D’altra banda la creaci√≥ d’espais virtuals que permetin desenvolupar la nostra tasca.

Així, des de la Comissió de Biblioteca hem començat a crear la Biblioteca Digital amb la intenció de donar un millor servei als usuaris de la comunitat educativa.

Us convidem a donar una ullada a l’inici d’aquest nou repte.

1 comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *